Dôležité informácie k situácii okolo epidémie koronavírusu. Fungujeme bez obmedzenia.

Používate Internet Explorer 6 alebo 7. Doporučujeme update na verziu Internet Explorer 9 alebo novšiu. Táto verzia vám umožní využívať naše stránky bez obmedzení a ponúkne vám bezpečnejšiu a lepšiu skúsenosť.

Úvod
PRIHLÁSENIE | REGISTRÁCIA
V Anglicku je 12:21am (sme zatvorení)
Nasleduj nás naFacebook | Kontakt


Náhodne vybrané otázky



Môj balík obsahuje dvadsať kusov identickej položky. Budem platiť za kontrolu dvadsiatich kusov alebo jedného kusu?

Budete platiť za každý jeden kus, ktorý balík obsahuje, bez ohľadu na to, či sa jedná o dvadsať rôznych kusov alebo o dvadsať identických kusov. Je to z dôdovu, že kontrolujeme každý kus, ktorý sa v balíku nachádza, jednak na poškodenie a jednak, či ten príslušný kus je presne to, čo ste si objednali, a teda je úplne bezpredmetné, či sa jedná o identické položky alebo rôzne položky.

..........

Je moja zásielka poistená? Ak áno, na akú výšku?

Áno, každá zásielka je poistená, pokiaľ neobsahuje zákázané položky, ktoré nie je možné poistiť, respektívne položky, ktoré sa prepravujú len na zodpovednosť zákazníka. Ich zoznam nájdete na viacerých miestach našich stánok, napríklad i tu.

Výška poistenia závisí od toho, kde sa zásielka nachádza v momente škodovej udalosti.
• Pokiaľ je zásielka na ceste na vašu virtuálnu adresu a príde napríklad k jej strate alebo poškodeniu, poistnú udalosť rieši zákazník priamo s predajcom.
• Pokiaľ sa zásielka nachádza na vašej virtuálnej adrese v našom sklade, je poistená do výšky 250 GBP proti strate a poškodeniu.
• Pokiaľ už zásielka opustila nás sklad a je na ceste k vám domov, výška poistenia závisí od dopravcu, ktorého ste si vybrali. Presné údaje sú k dispozícii v našich Obchodných podmienkach.

..........

V akom rozlíšení vyhotovujete fotografie?

Fotografie sú vyhotovované v rozlíšení 600x480 obrazových bodov.

..........

Sú skutočne ceny výrobkov v Anglicku o toľko nižšie, aby sa mi oplatilo tam nakupovať?

Negarantujeme vám, že čokoľvek, čo si budete chcieť v Anglicku kúpiť, bude výrazne lacnejšie. Garantujeme vám však, že sortiment výrobkov v Anglicku je natoľko široký, že porovnávať s ním sa môžu snáď len USA.
Ceny v Anglicku tlačí dole obrovská konkurencia v každom segmente, takže je veľký predpoklad, že výrobok, ktorý si chcete kúpiť, môže byť v Anglicku lacnejší.

..........

Mám na svojej virtuálnej adrese balík, ktorý si chcem nechať poslať domov. Ako to mám urobiť?

Odoslanie zásielky je potrebné urobiť cez váš účet. Po prihlásení sa kliknete na Moje balíky, kde sa nachádzajú všetky vaše balíky prijaté na vašej virtuálnej adrese.
• Vyberiete si balíky, ktoré si želáte nechať preposlať.
• V nasledujúcom kroku si vyberiete adresu, na ktorú chcete, aby sme vám zásielku doručili. Ak je to vaša prvá zásielka, ktorú si nechávate preposlať, doručovaciu adresu si musíte najskôr vytvoriť.
• V ďalšom kroku si vyberiete fakturačnú adresu, na ktorú vám bude vystavená faktúra za naše služby. Pokiaľ faktúru nepotrebujete, môžete prejsť na ďalší krok.
• V ňom môžete uviesť poznámku pre nás a prípadne si vybrať zľavový kód, ak vám bol pridelený.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všetky práva vyhradené.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt