Používate Internet Explorer 6 alebo 7. Doporučujeme update na verziu Internet Explorer 9 alebo novšiu. Táto verzia vám umožní využívať naše stránky bez obmedzení a ponúkne vám bezpečnejšiu a lepšiu skúsenosť.

Úvod
PRIHLÁSENIE | REGISTRÁCIA
V Anglicku je 5:41pm (sme zatvorení)
Nasleduj nás naFacebook | Kontakt




Náhodne vybrané otázky



Môžem začať používať moju virtuálnu UK adresu hneď po registrácii?

Áno. Okamžite po úspešnej registrácii a overení vašej emailovej adresy sme pripravení začať prijímať vaše nákupy.

..........

Požiadal som o vyfotografovanie nákupov, rozmyslel som si to však a chcel by som túto požiadavku zrušiť. Ako?

Zrušiť túto požiadavku je možné vo vašom účte. U príslušného balíka, u ktorého chcete zrušiť túto požiadavku stačí kliknúť na červený krížik. Upozorňujeme, že zrušiť túto požiadavku je možné len pokiaľ je u príslušného balíka uvedený stav - "čaká na vyfotografovanie". Ako náhle balík začneme fotografovať, stav balíka sa zmení na "fotografuje sa" a túto požiadavku už nie je možné zrušiť.

..........

V minulosti bolo možné si nechať zaslať zásielku cez Dolphi Transport i bez toho, aby som za ňu zaplatil ešte pred opustením vášho skladu. Prečo to už ďalej nie je možné?

S rastúcim množstvom prijatých balíkov u nás v sklade, s väčšou náročnosťou na logistiku a so zvyšujúcimi sa nákladmi na administráciu pri riešení situácií, keď bola zásielka príjemcovi omylom doručená bez zaplatenia, je toto opatrenie logickým dôsledkom vyššie uvedeného.

V praxi toto opatrenie pre zákazníkov využívajúcich dopravu cez spoločnosť Dolphi Transport znamená, že požiadavku na preposlanie budú musieť v systéme dávať s určitým predstihom, aby stihli zásielku uhradiť tak, aby bola platba pripísaná najneskôr do 10:00 hod. v deň odchodu zásielok z UK, čo je zvyčajne v utorok každý týždeň. Všetky zásielky, za ktoré príde úhrada po 10:00 hod. v deň odchodu zásielok, budú odoslané v nasledujúcom termíne prepravy, zvyčajne o jeden týždeň neskôr. Toto opatrenie sa týka len dopravy cez spoločnosť Dolphi Transport. U ostatných dopravcov sa zásielky odosielajú každý deň.

..........

V prípade, že som si nechal zásielku poistiť do výšky 500 GBP a prišlo by k jej strate na ceste medzi vašim skladom a mojou doručovacou adresou, dostanem od poisťovne 500 GBP?

To, koľko vám poisťovňa vyplatí ako náhradu za škodu, závisí od toho, aká je hodnota stratenej zásielky. Predpokladáme, že ak ste si ju nechal poistiť na 500 GBP, jej hodnota nie je vyššia. Ak je teda jej hodnota napríklad 400 GBP a vy to viete dokázať faktúrou alebo iným dokladom potvrdzujúcim jej hodnotu v čase nákupu, od poisťovne by ste mal dostať tých 400 GBP. Nikdy vám žiadna poisťovňa nevyplatí sumu vyššiu, ako je suma, za ktorú ste predmetnú vec zakúpil.

..........

Ako dlho môžem moju vituálnu adresu používať? Je jej platnosť časovo obmedzená?

Pridelená virtuálna adresa je vaša počas celej doby fungovania našej služby. Nie je nijako časovo obmedzená a nie je potrebné ju nijako obnovovať.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všetky práva vyhradené.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt