Používate Internet Explorer 6 alebo 7. Doporučujeme update na verziu Internet Explorer 9 alebo novšiu. Táto verzia vám umožní využívať naše stránky bez obmedzení a ponúkne vám bezpečnejšiu a lepšiu skúsenosť.

Úvod
PRIHLÁSENIE | REGISTRÁCIA
V Anglicku je 8:05am (sme zatvorení)
Nasleduj nás naFacebook | Kontakt




Náhodne vybrané otázky



Píšete, že platba bankovým prevodom je zdarma, ale napriek tomu si účtujete 6.5%. Ako to teda je?

Za platbu bankovým prevodom si skutočne nič neúčtujeme, napriek tomu, že banky si účtujú poplatok za každú jednu platbu prijatú na našom účte. Poplatok 6.5% sa týka tých platieb, ktoré sú realizované bankovým prevodom na EUR alebo CZK účet. Nejde o poplatok za prevod samotný, je to v skutočnosti navýšenie kurzu Európskej centrálnej banky o 6.5% podľa ktorého prepočítavame sumu na úhradu. Detailnejšie vysvetlenie je v odpovedi na otázku Prečo je platba na EUR a CZK účet navýšená o 6.5%?

..........

Aké telefónne číslo mám uviesť, ak je potrebné ho vyplniť pri objednávke?

Uvádzajte prosím číslo +44 845 468 4197. Dovolať sa k nám dá len v čase pondelok až piatok medzi 9 am až 5:30 pm. Upozorňujeme ale, že sme schopní zodpovedať len otázky týkajúce sa doručenia balíka, nie objednávky samotnej. Predajcovia niekedy potrebujú telefónne číslo pre prípad, že by bola nejaká nezrovnalosť v objednávke. Zvážte preto, aké telefónne číslo uvediete.

..........

Akceptujete požiadavku na kontrolu nákupov i emailom alebo telefonicky?

Nie. O túto službu je možné požiadať výlučne cez váš účet. Všetky požiadavky, ktoré prídu emailom alebo telefonicky, budú odmietnuté a budete odkázaní na vytvorenie požiadavky cez váš účet.

..........

Je pravda, že skonsolidovaním zásielok sa zníži výška poštovného?

Je veľmi pravdepodobné, že áno. Väčšina kuriérov si účtuje poplatky za dopravu podľa počtu balíkov, takže z čím menej balíkov sa zásielka skladá, tým budete platiť menej za poštovné. Z kuriérov, s ktorými spolupracujeme, jedine spoločnosť Dolphi Transport si účtuje podľa celkovej hmotnosti a počet balíkov v zásielke na poštovné nemá vplyv.

..........

Skonsolidovali ste mi zásielku a tá teraz čaká u vás, aby som si vybral spôsob doručenia. Práve mi však prišiel na moju virtuálnu adresu ďalší balík a chcel by som, aby ste mi ho pridali k už pripravenej zásielke. Je to možné?

Bohužiaľ toto nie je možné. Nový balík bude musieť byť súčasťou novej zásielky.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všetky práva vyhradené.