Používate Internet Explorer 6 alebo 7. Doporučujeme update na verziu Internet Explorer 9 alebo novšiu. Táto verzia vám umožní využívať naše stránky bez obmedzení a ponúkne vám bezpečnejšiu a lepšiu skúsenosť.

Úvod
PRIHLÁSENIE | REGISTRÁCIA
V Anglicku je 4:21am (sme zatvorení)
Nasleduj nás naFacebook | Kontakt


Náhodne vybrané otázky



Kde si môžem overiť cenu dopravy ešte předtím, ako si niečo objednám?

Na našej kalkulačke poštovného.

..........

V minulosti bolo možné si nechať zaslať zásielku cez Dolphi Transport i bez toho, aby som za ňu zaplatil ešte pred opustením vášho skladu. Prečo to už ďalej nie je možné?

S rastúcim množstvom prijatých balíkov u nás v sklade, s väčšou náročnosťou na logistiku a so zvyšujúcimi sa nákladmi na administráciu pri riešení situácií, keď bola zásielka príjemcovi omylom doručená bez zaplatenia, je toto opatrenie logickým dôsledkom vyššie uvedeného.

V praxi toto opatrenie pre zákazníkov využívajúcich dopravu cez spoločnosť Dolphi Transport znamená, že požiadavku na preposlanie budú musieť v systéme dávať s určitým predstihom, aby stihli zásielku uhradiť tak, aby bola platba pripísaná najneskôr do 10:00 hod. v deň odchodu zásielok z UK, čo je zvyčajne v utorok každý týždeň. Všetky zásielky, za ktoré príde úhrada po 10:00 hod. v deň odchodu zásielok, budú odoslané v nasledujúcom termíne prepravy, zvyčajne o jeden týždeň neskôr. Toto opatrenie sa týka len dopravy cez spoločnosť Dolphi Transport. U ostatných dopravcov sa zásielky odosielajú každý deň.

..........

Je služba Vrátenie zásielky do e-shopu spoplatnená? Ak áno, ako?

Áno, je to spoplatnená služba. Za každý fyzicky vrátený kus si účtujeme 4.90 GBP + poštovné, ak je potrebné ho hradiť. Ak vám predajca zaslal napríklad jednu objednávku v troch krabiciach a vy sa rozhodnete túto objednávku vrátiť, zaplatíte nám poplatok 3x4.90 GBP + poštovné, ak je ptrebné ho hradiť.

..........

Môžem si vybaviť vrátenie zásielky do e-shopu sám, aby som ušetril váš poplatok za vrátenie?

Áno môžete. Pokiaľ si všetko vybavíte sám a jediné, čo bude našou úlohou, je odovzdať zásielku kuriérovi, ktorý si pre ňu príde, nebudeme si účtovať žiadny poplatok. Je však potřebné, aby ste nám oznámili aspoň 24 hodín vopred, ktorý balík sa bude vracať a kedy si pre neho kuriér príde. Sme otvorení pondelok až piatok medzi 9 am až 5:30 pm.

..........

Je možné si k vám nechať zaslať listové zásielky alebo časopisy?

Je nám ľúto, toto nie je možné. Akákoľvek listová zásielka alebo časopis, ktorý by na vašu virtuálnu adresu prišiel, bude scartovaný.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všetky práva vyhradené.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt