Dôležité informácie k Brexitu a fungovaniu našich služieb. AKTUALIZOVANÉ 12.4.2019

Používate Internet Explorer 6 alebo 7. Doporučujeme update na verziu Internet Explorer 9 alebo novšiu. Táto verzia vám umožní využívať naše stránky bez obmedzení a ponúkne vám bezpečnejšiu a lepšiu skúsenosť.

Úvod
PRIHLÁSENIE | REGISTRÁCIA
V Anglicku je 11:21am (sme otvorení)
Nasleduj nás naFacebook | Kontakt




Náhodne vybrané otázky



V minulosti bolo možné si nechať zaslať zásielku cez Dolphi Transport i bez toho, aby som za ňu zaplatil ešte pred opustením vášho skladu. Prečo to už ďalej nie je možné?

S rastúcim množstvom prijatých balíkov u nás v sklade, s väčšou náročnosťou na logistiku a so zvyšujúcimi sa nákladmi na administráciu pri riešení situácií, keď bola zásielka príjemcovi omylom doručená bez zaplatenia, je toto opatrenie logickým dôsledkom vyššie uvedeného.

V praxi toto opatrenie pre zákazníkov využívajúcich dopravu cez spoločnosť Dolphi Transport znamená, že požiadavku na preposlanie budú musieť v systéme dávať s určitým predstihom, aby stihli zásielku uhradiť tak, aby bola platba pripísaná najneskôr do 10:00 hod. v deň odchodu zásielok z UK, čo je zvyčajne v utorok každý týždeň. Všetky zásielky, za ktoré príde úhrada po 10:00 hod. v deň odchodu zásielok, budú odoslané v nasledujúcom termíne prepravy, zvyčajne o jeden týždeň neskôr. Toto opatrenie sa týka len dopravy cez spoločnosť Dolphi Transport. U ostatných dopravcov sa zásielky odosielajú každý deň.

..........

Akým spôsobom vykonávate konsolidáciu zásielok?

Zmyslom konsolidácie je mať výslednú zásielku čo najmenších rozmerov a v čo najnižšom počte kusov. Preto bude konsolidácia vykonaná tak, že bude odstránený ZBYTOČNÝ VONKAJŠÍ obalový materiál za predpokladu, že to neovplyvni bezpečnosť položiek v zásielke, a položky budú vložené do niektorej z typizovaných krabíc. Ako ochranné prvky, ktorými vyplňujeme krabice, používame tzv Air pillow cushions – vzduchom plnené igelitové vankúšiky rozmerov 10x20 cm. Ich hmotnosť je prakticky nulová a vynikajúco chránia obsah krabice.

..........

Môžem si vybaviť vrátenie zásielky do e-shopu sám, aby som ušetril váš poplatok za vrátenie?

Áno môžete. Pokiaľ si všetko vybavíte sám a jediné, čo bude našou úlohou, je odovzdať zásielku kuriérovi, ktorý si pre ňu príde, nebudeme si účtovať žiadny poplatok. Je však potřebné, aby ste nám oznámili aspoň 24 hodín vopred, ktorý balík sa bude vracať a kedy si pre neho kuriér príde. Sme otvorení pondelok až piatok medzi 9 am až 5:30 pm.

..........

Skonsolidovali ste mi zásielku a tá teraz čaká u vás, aby som si vybral spôsob doručenia. Práve mi však prišiel na moju virtuálnu adresu ďalší balík a chcel by som, aby ste mi ho pridali k už pripravenej zásielke. Je to možné?

Bohužiaľ toto nie je možné. Nový balík bude musieť byť súčasťou novej zásielky.

..........

Čo je to konsolidácia zásielok?

Konsolidácia zásielok je spojenie dvoch a viacerých balíkov do menšieho počtu balíkov. Ak máte napríklad päť balíkov, ktoré si chcete nechať preposlať, konsolidovaním je možné tento počet znížiť napríklad i na jeden, ak to rozmery dovolia, a u väčšiny kuriérov budete za jeden balík platiť nižšie poštovné ako za päť balíkov.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všetky práva vyhradené.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt