Používate Internet Explorer 6 alebo 7. Doporučujeme update na verziu Internet Explorer 9 alebo novšiu. Táto verzia vám umožní využívať naše stránky bez obmedzení a ponúkne vám bezpečnejšiu a lepšiu skúsenosť.

Úvod
PRIHLÁSENIE | REGISTRÁCIA
V Anglicku je 10:11am (sme otvorení)
Nasleduj nás naFacebook | Kontakt




Náhodne vybrané otázky



Ako je to so zárukou v prípade, že sa mi výrobok pokazí?

Podľa smernice EU 1999/44/EC musia všetky členské krajiny EU umožniť zákazníkom podať reklamáciu na chybný alebo pokazený výrobok minimálne počas doby 2 rokov od dátumu predaja výrobku. Podľa anglických zákonov, presnejšie podľa Sale of Goods Act 1979 (as amended) je doba, počas ktorej môžete podať reklamáciu na chybný alebo pokazený výrobok 6 rokov. V Škotsku je to 5 rokov.

Neznamená to však, že záruka v UK je 6 rokov. V skutočnosti je vo väčšine prípadov záruka od výrobcu 12 mesiacov, ak však počas lehoty 6 rokov dokážete, že výrobok bol v čase predaja chybný, môžete s reklamáciou uspieť. Problematika záruky je zložitejšia a komplexnejšia, ako sa na prvý pohľad môže zdať, preto doporučujeme informovať sa v príslušných organizáciach, napríklad OFT. Nič z vyššie uvedeného nie je myslené a nemalo by byť použité ako právna rada. Je to len názor prevádzkovatelľa týchto stránok.

..........

Mám na svojej virtuálnej adrese balík, ktorý si chcem nechať poslať domov. Ako to mám urobiť?

Odoslanie zásielky je potrebné urobiť cez váš účet. Po prihlásení sa kliknete na Moje balíky, kde sa nachádzajú všetky vaše balíky prijaté na vašej virtuálnej adrese.
• Vyberiete si balíky, ktoré si želáte nechať preposlať.
• V nasledujúcom kroku si vyberiete adresu, na ktorú chcete, aby sme vám zásielku doručili. Ak je to vaša prvá zásielka, ktorú si nechávate preposlať, doručovaciu adresu si musíte najskôr vytvoriť.
• V ďalšom kroku si vyberiete fakturačnú adresu, na ktorú vám bude vystavená faktúra za naše služby. Pokiaľ faktúru nepotrebujete, môžete prejsť na ďalší krok.
• V ňom môžete uviesť poznámku pre nás a prípadne si vybrať zľavový kód, ak vám bol pridelený.

..........

Ste schopní skonsolidovať akékoľvek zásielky?

Nie. Pokiaľ zákazník obdrží na virtuálnu adresu niekoľko veľkých krabíc, ktoré sú navyše plné, tak v takomto prípade konsolidácia prakticky nie je možná. Takmer každý kuriér má okrem hmotnostných limitov i rozmerové limity, takže zväčšením krabice nad určitý rozmer a hmotnosť nedosiahneme žiadnu úsporu, paradoxne by poštovné mohlo byť drahšie. Ideálne na konsolidáciu sú malé balíčky, ktorých môžeme dať do našej najväčšej typizovanej krabice 60x46x46 cm i niekoľko desiatok. Úspora na poštovnom je potom obrovská.

..........

Kontrolujete obsah zásielok, ktoré prídu na moju virtuálnu adresu?

Áno, zásielky sa otvárajú napríklad keď je na zásielke neúplná adresa a nevieme určiť vlastníka, alebo pri konsolidácii zásielky, pri službe Kontrola zásielok, pri službe Fotografovanie zásielok, alebo keď nadobudneme podozrenie, že zásielka by mohla obsahovať niečo zo zoznamu zakázaných položiek.

..........

Ako dlho môžem moju vituálnu adresu používať? Je jej platnosť časovo obmedzená?

Pridelená virtuálna adresa je vaša počas celej doby fungovania našej služby. Nie je nijako časovo obmedzená a nie je potrebné ju nijako obnovovať.

..........


Copyright 2007 - 2018 © Dolphi Couriers Ltd, Všetky práva vyhradené.Dětské oblečení George, Matalan a Tu. | Stylový špunt