Používate Internet Explorer 6 alebo 7. Doporučujeme update na verziu Internet Explorer 9 alebo novšiu. Táto verzia vám umožní využívať naše stránky bez obmedzení a ponúkne vám bezpečnejšiu a lepšiu skúsenosť.

Úvod
Prihlásenie | Registrácia
V Anglicku je 9:57am (sme otvorení)
Nasleduj nás naFacebook | Kontakt




Náhodne vybrané otázky



Je moja zásielka poistená? Ak áno, na akú výšku?

Áno, každá zásielka je poistená, pokiaľ neobsahuje zákázané položky, ktoré nie je možné poistiť, respektívne položky, ktoré sa prepravujú len na zodpovednosť zákazníka. Ich zoznam nájdete na viacerých miestach našich stánok, napríklad i tu.

Výška poistenia závisí od toho, kde sa zásielka nachádza v momente škodovej udalosti.
• Pokiaľ je zásielka na ceste na vašu virtuálnu adresu a príde napríklad k jej strate alebo poškodeniu, poistnú udalosť rieši zákazník priamo s predajcom.
• Pokiaľ sa zásielka nachádza na vašej virtuálnej adrese v našom sklade, je poistená do výšky 250 GBP proti strate a poškodeniu.
• Pokiaľ už zásielka opustila nás sklad a je na ceste k vám domov, výška poistenia závisí od dopravcu, ktorého ste si vybrali. Presné údaje sú k dispozícii v našich Obchodných podmienkach.

..........

Čo presne sa od vás dozviem, keď požiadam o službu Kontrola nákupov?

Pri zadávaní požiadavky na túto službu je potrebné zaslať nám zoznam položiek, ktoré by mal balík obsahovať. Ak nám teda zašlete zoznam, ktorý bude obsahovať podrobné údaje o kontrolovaných položkách, budeme sa snažiť skontrolovať všetky položky presne podľa vašeho zoznamu. To znamená, ak napríklad bude váš balík obsahovať tričko a v zozname nám uvediete veľkosť trička, farbu, kód trička a fotografiu, my vám v správe o vykonaní kontrolu uvedieme, či to tričko v balíku je presne to, ktoré je uvedené v zozname podľa vami dodaných údajov. Ďalej sa od nás dozviete, či položky, ktoré sa nachádzajú v balíku, nie sú viditeľne poškodené. To znamená, či nie sú poškodené spôsobom, ktorý je možné rozpoznať voľným okom. Upozorňujeme, že nekontrolujeme funkčnosť položiek, to znamená, ak sa napríklad jedná o elektroniku, nekontrolujeme jej funkčnosť zapojením do elektrickej siete. Rovnako nie sme schopní skontrolovať skryté vady a defekty, to znamená také, ktoré nie je možné odhaliť voľným okom.

..........

Kde si môžem overiť cenu dopravy ešte předtím, ako si niečo objednám?

Na našej kalkulačke poštovného.

..........

Môžem zásielku sledovať na jej ceste ku mne domov?

S výnimkou spoločnosti Royal Mail, všetci ostatní dopravcovia umožňujú sledovanie zásielky online.

..........

Čo je to konsolidácia zásielok?

Konsolidácia zásielok je spojenie dvoch a viacerých balíkov do menšieho počtu balíkov. Ak máte napríklad päť balíkov, ktoré si chcete nechať preposlať, konsolidovaním je možné tento počet znížiť napríklad i na jeden, ak to rozmery dovolia, a u väčšiny kuriérov budete za jeden balík platiť nižšie poštovné ako za päť balíkov.

..........


Copyright 2007 - 2016 © Dolphi Couriers Ltd, Všetky práva vyhradené.