Používate Internet Explorer 6 alebo 7. Doporučujeme update na verziu Internet Explorer 9 alebo novšiu. Táto verzia vám umožní využívať naše stránky bez obmedzení a ponúkne vám bezpečnejšiu a lepšiu skúsenosť.

Úvod
Prihlásenie | Registrácia
V Anglicku je 11:58am (sme otvorení)
Nasleduj nás naFacebook | Kontakt




Vrátenie nákupov do e-shopu



Chcel by som moju zásielku vrátiť späť do e-shopu. Ako mám postupovať?

Kontaktujte odosielateľa zásielky a zistite si podmienky, za akých je možné zásielku vrátiť. Následne kontaktujte nás cez kontaktný formulár alebo emailom, s číslom zásielky, ktorú si želáte vrátiť. Pokiaľ vám odosielateľ vystavil referenčné číslo na vrátenie zásielky, oznámte nám ho. Toto číslo musí byť súčasťou zásielky, keď sa bude vracať.
Niektorý predajcovia vám môžu rovno vystaviť dokumenty, ktoré musia byť súčasťou zásielky. Pošlite nám ich. Pokiaľ je poštovné k predajcovi zdarma, zaplatíte nám len poplatok za vrátenie zásielky – 4.90 GBP za každý kus.
Pokiaľ je potrebné uhradiť poštovné, do 24 hodín po vznesení vašej požiadavky vám oznámime sumu za poštovné a spolu s poplatkom za vrátenie je potrebné nám túto sumu uhradiť. Následne bude zásielka odoslaná predajcovi.

..........


Copyright 2007 - 2017 © Dolphi Couriers Ltd, Všetky práva vyhradené.