Používate Internet Explorer 6 alebo 7. Doporučujeme update na verziu Internet Explorer 9 alebo novšiu. Táto verzia vám umožní využívať naše stránky bez obmedzení a ponúkne vám bezpečnejšiu a lepšiu skúsenosť.

Úvod
Prihlásenie | Registrácia
V Anglicku je 11:55am (sme otvorení)
Nasleduj nás naFacebook | Kontakt




Prijatie zásielky na sklad



Podľa sledovacieho čísla bol balík na moju virtuálnu adresu doručený, ani po 24 hodinách ho však nemám v mojom účte. Prečo?

Dôvodov môže byť viac. Adresa na balíku je neúplná, takže nevieme komu balík patrí. V takom prípade je balík medzi neidentifikovateľnými balíkmi a vy ho vidíte po prihlásení sa do vašeho účtu. Ak ste si istý, že patrí vám, môžete požiadať o jeho priradenie vyplnením jednoduchého formuláru.

Ďaľším dôvodom môže byť, že balík nebol doručený na našu adresu. Kuriéri si častokrát snažia uľahčiť život a ak nás nezastihnú, pretože prídu mimo našu otváraciu dobu, nechajú balík napríklad u susedov, čo v našom prípade znamená niektorá z iných firiem, sídliacich na rovnakoej adrese ako my. Pokiaľ podľa sledovacieho čísla viete meno človeka, kto balík prevzal, môžeme sa pokúsiť ho vypátrať, avšak toto nevieme zaručiť.

..........


Copyright 2007 - 2017 © Dolphi Couriers Ltd, Všetky práva vyhradené.