Používate Internet Explorer 6 alebo 7. Doporučujeme update na verziu Internet Explorer 9 alebo novšiu. Táto verzia vám umožní využívať naše stránky bez obmedzení a ponúkne vám bezpečnejšiu a lepšiu skúsenosť.

Úvod
Prihlásenie | Registrácia
V Anglicku je 9:57am (sme otvorení)
Nasleduj nás naFacebook | Kontakt



Detailný popis ako funguje naša služba

Zaregistrujte sa a systém vám ZDARMA pridelí vašu vlastnú anglickú adresu. Registrácia je jednoduchý proces, nezaberie viac ako 2 minuty. Pridelená adresa je adresa našeho skladu a každý zákazník získáva registráciou unikátne číslo, pomocou ktorého sme schopní identifikovať príjemcu jednotlivých zásielok. Toto číslo je nevyhnutné uvádzať v adrese pri každom nákupe. Bez neho nebudeme schopní nákup priradiť správnemu zákazníkovi.

Čas na nákupy! Od tohoto okamžiku ste schopní využívať vašu novú adresu. V UK existuje odhadom 150 000 e-shopov, vrátane takých gigantov ako www.amazon.co.uk alebo www.eBay.co.uk. Je jedno, či daný e-shop zasiela tovar len v rámci UK, alebo či akceptuje len platobnú kartu vydanú v UK.

Pri každom nákupe je dôležité uviesť ako doručovaciu adresu (shipping address) vašu novú adresu vrátane vašeho unikátneho čísla. Ako fakturačnú adresu (billing address) uvádzajte vždy adresu, na ktorej máte registrovanú platobnú kartu, alebo účet PayPal. V UK prakticky neexistuje možnosť platiť na dobierku, každý nákup musí byť zaplatený vopred. Mnoho e-shopov ponúka doručenie nákupu v rámci UK zdarma, prípadne za malý poplatok, a zvyčajne netrvá dlhšie ako 2-3 dni. Doručenie nasledujúci pracovný deň je úplne bežné a začína sa stávať štandardom.

Ešte pred samotných objednaním doporučujeme oboznámiť sa s položkami, ktoré nie je možné prepraviť do vašej krajiny.

Akonáhle váš nákup dorazí na našu (vašu) adresu, údaje o ňom vložíme do vašeho účtu a budeme vás informovať emailom. Údaje, ktoré do účtu vkládáme, sú: odosielateľ (ak je uvedený), hmotnosť a typ zásielky. Pokiaľ si želáte, môžete cez váš účet požiadať o doplňujúce služby, a síce: kontrolu nákupu, fotografie nákupu alebo vrátenie nákupu späť do e-shopu.

V niektorých prípadoch sa môžeme rozhodnúť skontrolovať obsah vašeho nákupu a ak by váš nákup obsahoval položky, ktoré do vašej krajiny nie je možné prepraviť z dôvodu bezpečnosti alebo z dôvodu zákazu dovozu, budeme vás kontaktovať. Zodpovednosť za to, aby váš nákup neobsahoval nepovolené položky, však vždy nesiete vy.

Upozorňujeme, že pre vás nemôžeme prijímať žiadne listové zásielky. Akonáhle by pre vás bola doručená listová zásielka, bude okamžite scartovaná.

Rovnako platí, že naša služba je určená pre nakupovanie na anglických e-shopoch. Neprijímame žiadne zásielky, ktorých pôvod nie je z anglického e-shopu, s vynimkou, ak bola zásielka odoslaná z inej členskej krajiny EU. Zásielky, ktorých pôvod je z Číny, Hong Kongu, Singapuru, USA alebo iných krajín, ktoré nie sú členmi EU, nebudú od doručujúcich kuriérov prevzaté, prípadne ak už bola takáto zásielka doručená, napríklad cez anglickú poštu, kde prijímame zásielky hromadne a nemáme možnosť takúto zásielku neprevziať, budeme vás informovať a zásielka bude buď vratená e-shopu na vaše náklady, alebo bude zničená.

Je na vás, či si prijatý nákup necháte okamžite preposlať k vám domov, alebo počkáte, až vám budú doručené ďaľšie nákupy (ak ste si ich objednali). Vaše balíky vám môžeme spojiť do jednej zásielky, aby ste ušetrili na poštovnom. Skladovať zdarma vaše nákupy si u nás môžete maximálne 30 dní. Po uplynutí tejto doby si za skladovanie začneme účtovať poplatok. Ak si vaše nákupy nenecháte preposlať ani do 90 dní od prijatia na náš sklad, budeme to považovať za vyjadrenie vašeho nezáujmu o predmetný nákup a zároveň za vyjadrenie súhlasu s prechodom vlastníckeho práva na nás. Predmetný nákup bude daný do aukcie a výťažok bude použitý na kompenzáciu nákladov spojených so skladovaniem nákupu v našom sklade.

Skonsolidované (spojené) balíky je potrebné zaplatiť a nechať si preposlať do 10 dní od zaslania výzvy. Po uplynutí tejto doby budú balíky vrátené do skladu a vám bude naúčtovaný poplatok za zrušenie konsolidácie.

Zásielky zasielame na vami určenú adresu buďto ako štandardné doručenie cez niektorú z kuriérskych firiem ako FedEx, ParcelForce, DHL, TNT a ďaľšie, alebo ako ekonomické doručenie cez niektorú z nízkonákladovývh kuriérskych firiem. U štandardného doručenia odosielame zásielky každý den, u ekonomického doručenie jeden krát týždenne. U oboch spôsobov je možné zásielky sledovať počas celej doby doručenia. Poistenie zásielky je v cene a jeho výšku uvidíte v momente, keď si vyberáte spôsob doručenia. Hneď, ako vaša zásielka opustí náš sklad, budete notifikovaný emailom. Zvyčajná doba doručenia sa pohybuje od 1 do 4 pracovných dní.



Copyright 2007 - 2016 © Dolphi Couriers Ltd, Všetky práva vyhradené.