Používate Internet Explorer 6 alebo 7. Doporučujeme update na verziu Internet Explorer 9 alebo novšiu. Táto verzia vám umožní využívať naše stránky bez obmedzení a ponúkne vám bezpečnejšiu a lepšiu skúsenosť.

Úvod
Prihlásenie | Registrácia
V Anglicku je 9:58am (sme otvorení)
Nasleduj nás naFacebook | Kontakt



Detaily našich služieb

Prenájom anglickej adresy - získajte vlastnú anglickú adresu na nákupy v UK. Je to naša primárna služba, na ktorú sa viažu všetky ostatné ponúkané služby.

Je určená všetkým, ktorí chcú lacno nakupovať v Anglicku a chcú mať možnosť vyberať si z nepreberného množstva sortimentu.

Ako presne táto služba funguje zistíte na tomto odkaze.

Prenájom adresy je zdarma, služby, ktoré sa na ňu viažu, sú však spoplatnené. Cenník nájdete na tomto odkaze.

Konsolidácia nákupov - umožníme vám spojiť vaše nákupy do jednej zásielky (ak je to možné), aby ste ušetrili na poštovnom.

Je určená všetkým, ktorí nechcú platiť poštovné za každý nákup zvlášť.

Pokiaľ je vo vašom účte viac ako jeden balík, jednoducho si označíte balíky, ktoré chcete aby sme vám spojili do jednej zásielky. Vždy sa budeme snažiť použiť najmenšiu možnú krabicu, do ktorej budeme schopní bezpečne zabaliť všetky vaše nákupy. Pri požiadavke na konsolidáciu si môžete vybrať, či si želáte zbaviť sa všetkých obalových materiálov, v ktorých vám vaše nákupy prišli. Znížite tým čiastočne váhu zásielky a budeme schopní vaše zásielky zabaliť do menšej krabice, prípadne do menšieho počtu krabíc. Môže, ale nemusí to mať vplyv na výšku poštovného.

V niektorých prípadoch, pokiaľ to obalový materiál vašich nákupov umožní, vám vaše nákupy nebudeme prebalovať do jednej alebo viacerých krabíc a pošleme ich tak, ako sme ich obdržali. Samozrejme len pokiaľ to nebude mať vplyv na výšku poštovného.

Pri konsolidácii sa vždy riadime nasledujúcim pravidlom: Vaše nákupy zabalíme tak, aby ste na poštovnom zaplatili najmenšiu možnú sumu, ale aby zároveň nebolo ohrozené bezpečné doručenie vašej zásielky vinou nedostatočného zabalenia.

Konsolidácia vašich nákupov je bezplatná služba, platíte akurát za použitý obalový materiál. Skonsolidované balíky je potrebné zaplatiť a nechať si preposlať do 10 dní od doručenia výzvy. Po tejto dobe vám bude naúčtovaný poplatok za zrušenie konsolidácie. Cenník nájdete na tomto odkaze.

Kontrola nákupov - skontrolujeme váš nákup podľa vami dodaných podkladov, aby ste presne vedeli, aké položky váš nákup obsahuje.

Služba je určená pre každého, kto má záujem vedieť, či jeho nákup dorazil na náš sklad v poriadku, tzn. či dodané položky nie sú poškodené, prípadne, či položky z objednávky sa zhodujú s tými v balíku.

Požiadavku na kontrolu zadávate vo vašom účte u balíku, ktorý chcete skontrolovať, vyplnením jednoduchého formuláru, kde je potrebné nám zaslať zoznam položiek. Kontrolujeme každú jednu položku, ktorá sa nachádza v balíku na prípadné poškodenie + kontrolujeme, či položka súhlasí s tým, čo nám zašlete. Upozorňujeme, že NEKONTROLUJEME funkčnosť výrobku, ale len vady alebo defekty, ktoré sú viditeľné voľným okom. To znamena, ak bude mať napríklad televízor prasknutú obrazovku a bude to vidieť voľným okom, tak vám to nahlásime. Ak však doma zistíte, že televízor nebude funkčný po zapojeni do elektrickej siete, tak toto je vec, ktorá NIE je súčasťou kontroly a nenesieme za ňu zodpovednosť. Kontrola zvyčajne netrvá dlhšia ako 24 hodín (len v pracovné dni) od zaslania požiadavky a počas tejto doby ja balík blokovaný, tzn. nie je možné si ho nechať preposlať, alebo zaslať ďaľšiu požiadavku, napriklad na vyfotografovanie balíka.

Po vykonaní kontroly vám zašleme email s výsledkom kontroly. V prípade problémov si prípadnú reklamáciu riešite s e-shopom sami, alebo nás môžete za poplatok splnomocniť na vybavenie reklamácie.

Upozorňujeme, že v prípade, že si nenecháte váš nákup skontrolovať ešte pred odoslaním z našeho skladu a po doručení k vám zistíte poškodenie, znižuje sa výrazne šanca na úspešné vybavenie reklamácie, pretože je prakticky nemožné zistiť, v ktorej fázy došlo k poškodeniu. E-shop môže argumentovať, že poškodenie muselo nastať počas prepravy z nášho skladu k vám, pretože po prijatí na náš sklad nebola vzesená žiadna reklamácia. Prepravná spoločnosť, ktorá bude zásielku prepravovať z našeho skladu k vám, môže argumentovať, že zásielku už prevzala poškodenú, čo môže byť pravda, ak k poškodeniu prišlo pri doručení na náš sklad. Doporučujeme preto nechať si vaše nákupy kontrolovať po doručení na náš sklad a vyhnete sa tým možným komplikáciam. Zároveň tým budete schopní jednoznačne preukázať, kedy došlo k prípadnému poškodeniu.

Kontrola je spoplatnená nasledovne: Poplatok za kontrolu každého jedného balíka je 4.90 GBP vrátane DPH pri maximálne 10 položiek. Kontrola každej nasledujúcej položky je spoplatnená sumou 0.49 GBP vrátane DPH. Nezáleží na tom, či sa jedná o unikátnu položku alebo o napríklad 50ks rovnakej položky. Poplatok sa účtuje za každý fyzicky skontrolovaný kus. Cenník nájdete na tomto odkaze.

Fotografie nákupov - vyfotografujeme váš nákup zvonka i zvnútra.

Služba podobná kontrole nákupov, akurát namiesto písomnej správy vám zašleme fotografie. Opäť je určená všetkým, ktorí chcú vedieť, v akom stave dorazil ich nákup na náš sklad.

Požiadavku na vyfotografovanie nákupu zadávate vo svojom účte u konkrétneho balíku, kde si zároveň vyberiete, o aké fotografie máte záujem. Balík je po odoslaní požiadavky blokovaný, tzn. nie je možné si ho nechať preposlať, prípadne vytvoriť ďaľšiu požiadavku. Vybavenie požiadavky zvyčajne netrvá dlhšie ako 24 hodín (len v pracovné dni).

Po vybavení požiadavky vám budú fotografie zaslané do vašeho účtu a budete o tom informovaní emailom. V prípade, že balík je poškodený a želáte si skontrolovať jeho obsah, je potrebné si vytvoriť požiadavku na kontrolu nákupu.

Vyfotografovanie nákupov je spoplatnené nasledovne: Poplatok za každú jednu fotografiu je 1.20 GBP vrátane DPH. Cenník nájdete na tomto odkaze.

Vrátenie nákupu späť do e-shopu - rozmysleli ste si to? Pokiaľ to e-shop umožňuje, vrátime váš nákup späť.

Chápeme, že v živote nastanú situácie, keď je potrebné zmeniť naše plány. Ak sa rozhodnete z akéhokoľvek dôvodu vrátiť do e-shopu nákup, ktorý už bol doručený na náš sklad, táto služba je určená pre vás. Túto službu nie je možné použiť, ak bol nákup doručený už k vám domov a rozhodnete sa ho vrátiť spät do UK.

Požiadavku na vrátenie nákupu nám zašlite emailom alebo cez kontaktný formulár. V ňom musíte uviesť adresu, kam máme balík zaslať. Upozorňujeme, že vrátenie balíka musí byť vopred odsúhlasené s e-shopom, inak sa môže stať, že balík neprijmú a opäť sa vám vráti k nám. Mnoho e-shopov vám vystavý referenčné číslo, ktoré musí byť na balíku uvedené, aby ho mohli prijať späť.

Po obdržaní vašej požiadavky vás budeme do 24 hodín (len v pracovných dňoch) kontaktovať emailom, aby sme vám oznámili výšku poštovného na vrátenie balíka. Táto suma spolu s našim poplatkom za vrátenie nám musí byť uhradená vopred, aby sme mohli balík odoslať. Ak sa rozhodnete vrátiť nákup, ktorý už bol doručený k vám domov, mali by ste sa dohodnúť priamo s e-shopom, ako to urobíte. My bohužial takúto službu neposkytujeme.

Vrátenie nákupu späť do e-shopu je spoplatnené nasledovne: Poplatok za každý balík, ktorý je potrebné vrátiť, je 4.90 GBP vrátane DPH + poštovné. Nezáleží pritom na tom, či ide o jeden nákup, ktorý e-shop rozdelil na niekoľko balíkov. Poplatok sa účtuje za každý kus, ktorý musíme fyzicky vrátit. Cenník nájdete na tomto odkaze.

Osobné vyzdvihnutie nákupu z eBay aukcie - collection only? Vyžaduje predajca na eBay.co.uk osobné vyzdvihnutie? Pomôžeme vám. Pokrývame takmer celé Anglicko.

eBay.co.uk patrí medzi najväčšie aukčné stránky na svete. S trochou nadsádzky sa dá povedať, že čo nekúpite na eBay, nekúpite nikde. I renomovaný predajcovia dnes ponúkajú svoje výrobky na eBay. Bussines predajcov registrovaných na eBay.co.uk je približne 120 000. U výrobkov, ktoré je ťažké zasielať poštou alebo kuriérom, je často jediná možnosť, ako sa k nim dostať, osobné vyzdvihnutie. Preto vám ponúkame službu, u ktorej môžeme váš nákup vyzdvihnúť priamo z adresy predajcu. Táto služba je momentálne dostupná výlučne pre Českú republiku a Slovensko, kde sme schopní doručiť zásielky i neforemných rozmerov.

Túto službu zabezpečujeme v spolupráci s firmou Dolphi Transport, ktorá sa špecializuje na nízkonákladové doručovanie zásielok medzi UK a ČR/SR. Požiadavku na osobné vyzdvihnutie nákupu z eBay.co.uk je potrebné adresovať priamo na stránke www.dolphi-transport.com. Pred vykonaním nákupu vždy doporučujeme overiť si, či je možné zásielku od predajcu vyzdvihnúť, kedže firma nepokrýva úplne celú UK.



Copyright 2007 - 2016 © Dolphi Couriers Ltd, Všetky práva vyhradené.