Ako nám môžete zaplatiť za naše služby

Bankový prevod - máme otvorené bankové účty v menách GBP, EUR a CZK.
- GBP účet - účet je vedený vo Veľkej Británii. Domáci prevod netrvá zvyčajne dlhšie ako 2 hodiny. Medzinárodný prevod môže trvať 1 až 4 pracovné dni. Všetky bankové poplatky hradí odosielateľ (kód OUR). Zásielka bude odoslaná až po pripísani prostriedkov na náš účet V PLNEJ VÝŠKE.
- EUR účet - účet je vedený v Slovenskej republike. Kurz použitý na prepočet z meny GBP na menu EUR je aktuálny kurz Európskej centrálnej banky navýšený o 6.5%. Toto navýšenie pokrýva volatilitu menového kurzu a prevod prostriedkov späť do UK. Prevod z vašeho EUR účtu na náš EUR účet môže trvať 1 až 3 pracovné dni. Medzinárodný prevod môže trvať dlhšie. Zásielka bude odoslaná až po pripísaní prostriedkov na náš účet.
- CZK účet - účet je vedený v Českej republike. Kurz použitý na prepočet z meny GBP na menu CZK je aktuálny kurz Európskej centrálnej banky navýšený o 6.5%. Toto navýšenie pokrýva volatilitu menového kurzu a prevod prostriedkov späť do UK. Prevod z vašeho CZK účtu na náš CZK účet môže trvať 1 až 3 pracovné dni. Medzinárodný prevod môže trvať dlhšie. Zásielka bude odoslaná až po pripísaní prostriedkov na náš účet.
PayPal - zrejme najrozšírenejší online platobný systém na svete - www.paypal.com.
Platba je po vykonaní pripísaná okamžite, preto je tento spôsob vhodný, pokiaľ vyžadujete čo najrýchlejší čas odoslania zásielky.
Platobná karta - na príjem platieb cez platobné karty využívame systém PayPal, ktorý umožňuje zákazníkovy vykonať platby i bez toho, aby bol zákazník u PayPal registrovaný.
Platba je po vykonaní pripísaná okamžite, preto je tento spôsob vhodný pokiaľ vyžadujete čo najrýchlejší čas odoslania zásielky.
Často kladené otázky
- Skonsolidovali ste mi zásielku a tá teraz čaká u vás, aby som si vybral spôsob doručenia. Práve mi však prišiel na moju virtuálnu adresu ďalší balík a chcel by som, aby ste mi ho pridali k už pripravenej zásielke. Je to možné?
- Môžem zásielku sledovať na jej ceste ku mne domov?
- Akým spôsobom sa prepravujú zásielky od vás ku mne domov? Letecky alebo po ceste?
- Ako môžem požiadať o konsolidáciu zásielok?
- Aké telefónne číslo mám uviesť, ak je potrebné ho vyplniť pri objednávke?